Home > Help

Help

Hulp bij zoeken

1. Hoe vind ik een oplossing?
2. Geen oplossing gevonden?
3. Oplossing aanvullen met informatie
4. Bijlagen
5. Probleem met abonnement of inloggen
6. Wachtwoord wijzigen
7. Meer weten?

1. Hoe vind ik een oplossing?

Het snelst zoekt u door eerst een merk en model in te voeren en op de knop “zoek” te klikken.
Hierna kunt u uw zoekopdracht verder verfijnen richting:

  • Brandstof
  • Onderwerp
  • Motor
  • Bouwjaar
  • Een trefwoord in het vrije zoekveld

U voorkomt hiermee dat u direct te specifiek zoekt en dus oplossingen niet vindt welke ook van waarde kunnen zijn. (Een aircoprobleem bij een 1.6 en 2.0 kan dezelfde oplossing hebben)

2. Geen oplossing gevonden?

U vindt geen oplossing voor uw probleem in AMT Reparatiewijzer.
Dat kan voorkomen natuurlijk. Speciaal voor u als abonnee is er de mogelijkheid uw probleem naar de redactie van AMT Reparatiewijzer te sturen. Zij kunnen uw probleem voorleggen aan experts en u informeren wanneer er een mogelijke oplossing bekend is.

Let op: Dit is een extra service. AMT Reparatiewijzer kent geen helpdesk. AMT geeft geen garantie voor een oplossing of antwoord binnen een bepaalde tijdsduur.

3. Oplossing aanvullen met informatie

Heeft u een oplossing gevonden, maar heeft u nog een aanvulling op de gegeven oplossing van AMT Reparatiewijzer, dan horen wij dit graag. U kunt dit doen door onder het betreffende probleem op de knop "Ik heb een aanvulling" te klikken en uw aanvulling daar in te vullen. Eventuele bijlagen als werkplaatstekeningen / foto's etc. zijn ook zeer welkom. Hiermee helpt u AMT Reparatiewijzer steeds completer te maken.

4. Bijlagen

Bij diverse problemen zijn bijlagen toegevoegd. Dit varieert van foto’s, technische tekeningen, tot Servicewijzers met technische gegevens van diverse automodellen.
De Servicewijzers zijn in PDF formaat, om deze bestanden te openen heeft u Acrobat Reader nodig.

Let op: De Servicewijzers zijn niet uniek gekoppeld aan het specifieke model en motoruitvoering. Per model zijn diverse technische gegevens namelijk ook van toepassing op andere motorvarianten.

5. Probleem met abonnement of inloggen

Kunt u niet inloggen?
Let erop dat uw gebruikersnaam uw emailadres betreft.

Voor vragen over uw abonnement kunt u terecht bij de Klantenservice. Op de contactpagina vindt u de contactgegevens.

Heeft u problemen met inloggen of andere problemen binnen AMT Reparatiewijzer dan kunt u terecht bij de Technische Helpdesk. (zie Contactpagina)

Let op: Het afsluiten van een abonnement en wijzigen van uw gegevens verloopt via de webshop van Vakmedianet. Het wachtwoord dat u daar kiest, geldt tevens als wachtwoord voor AMT Reparatiewijzer.

6. Wachtwoord wijzigen

Uw wachtwoord kunt u wijzigen door onder het loginblok te klikken op “Mijn gegevens”. U komt terecht in de webshop van Reed Business. Daar logt u in met uw bestaande gegegevens. Daarna kunt u in het veld “wachtwoord” direct een nieuw wachtwoord invoeren. In het veld erachter nogmaals uw nieuw gekozen wachtwoord invoeren ter bevestiging. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw nieuwe wachtwoord.

7. Meer weten?

Heeft u vragen omtrent het product AMT Reparatiewijzer? Stuur dan een mail naar de redactie amt@vakmedianet.nl