Home > Zoekresultaten > Werking vijfde injector / verdamper

Werking vijfde injector / verdamper

Merk:
Ford
Model:
S-MAX
Brandstof:
Diesel
Probleemsoort(en):
Roetfilters, Emissies
Motor:
2.0 TDCI
Bouwjaar:
2010

Probleem:

Na de drukverschilsensor te hebben vervangen (gaf 40 mBar bij stationair) en na een mislukte statische regeneratie (door te lage maximumtemperaturen  van 450° en 520° bij respectievelijk de 1ste en de 2de temp sensor komt deze foutcode terug:

  • P244C - Uitlaatgastemp tijdens regeneratie te laag

Nu denk ik wel aan de brandstofverdamper maar wil ik graag horen van specialisten of het normaal is dat na het reinigen van de vernevelaar de diesel er mooi komt uitgelekt (dat er dus zeker niets is verstopt). Of mankeert er toch wat aan het pompje?

Oplossing:

Om deze oplossing te bekijken heb je een abonnement nodig op AMT Reparatiewijzer.

Inloggen Bekijk de abonnementen

Zie ook